شرکت داده پردازان راتین

طراحی و برنامه نویسی وب سایت، سی دی مالتی مدیا و تولید نرم افزارهای سفارشی

شرکت داده پردازان راتین

طراحی و برنامه نویسی وب سایت، سی دی مالتی مدیا و تولید نرم افزارهای سفارشی

شغل آنلاین را چگونه شروع کنیم؟

روزی نیست که داستان‌های موفقیت افرادی که به طور معجزه‌آسایی از یک ایده ساده٬ یک سایت و میزان زیادی تلاش به موفقیت‌های قابل توجه‌ای رسیده‌اند و حالا جزیی از هزاران ثروتمند دنیای آنلاین شده‌اند٬ عموم افراد را تشویق به پاگذاشتن در این دنیای پرپتانسیل نکند. شما که یک ایده و سری پر سودا دارید، آیا می‌دانید که برای شروع کسب و کار آنلاین باید از کجا شروع کنید؟ به پیش بروید و به سود برسید؟ آیا به همان سادگی که در این روایت‌ها عنوان می‌شود، شما ثروتمند خواهید شد؟

به صورت دنباله‌دار سعی می‎کنیم مراحل "داشت٬ کاشت  و برداشت" را در کسب و کارهای آنلاین توضیح داده و به سوالات زیر جواب دهیم:
* چگونه یک کسب‌وکار آنلاین را آغاز کنیم؟
در اولین مرحله یا "داشت"خواهیم آموخت که برای شروع یک شغل آنلاین به چه داشته‌هایی نیازمند هستیم.
* چگونه یک کسب‌وکار آنلاین را مدیریت کنیم؟
در دومین مرحله یا "کاشت" نیز می¬آموزیم که برای معرفی و تبلیغات شغل آنلاین خود و مدیریت محتویات آن باید دست به چه اقداماتی بزنیم تا با این کاشته‌های مناسب به برداشتی موفق دست یابیم.
*چگونه از یک کسب‌وکار آنلاین به درآمد برسیم؟
در مرحله آخر یا "برداشت" نیز باید از دست‌آوردهای خود به نتیجه برسیم و تنها مراقب باشیم که بازار آنلاین و نیازها همیشه در دستانتان باشد.

شکار یک ایده
برای آغاز یک کسب‌وکار آنلاین شما باید یک ایده داشته باشید. ایده شما ممکن است کاملاً جدید و خلاقانه باشد یا توسط هزاران نفر اجرا شده باشد.قبل از آن که درباره انتخاب یک ایده صحبت کنم، باید بگویم که هزاران ایده خوب و بد در دنیا وجود دارد که مهم‌ترین مسئله علاقه و دانش شماست. اگر شما برای به نتیجه رساندن یک ایده علاقه و انگیزه نداشته باشید، کار بسیار دشوار و گاهی ناشدنی می‌شود و ممکن است با رعایت نکردن همین موضوع به ظاهر ساده، به جمع هزاران شکست خورده این مسیر بپیوندید و از آن به بعد کسب درآمد از اینترنت را غیرممکن و حتی مناسب از ما بهتران بدانید! پس به علاقه خود توجه کنید و تنها انگیزه پول درآوردن برای این راه کافی نیست.

شرکت داده پردزان راتین

www.ratingroup.com


اگر ایده شما کاملاً جدید باشد، چند درصدی ریسک وجود دارد؛ مثلاً اگر در ذهن خود داشتن یک فروشگاه فروش لوازم داوری را در ذهن می‌پرورانید که در ایران و شاید در دنیا جدید است، باید به دنبال به دست آوردن کامل اطلاعات در مورد خریداران و شرایط مختلف معرفی و فروش محصولات خود باشید اما اگر به دنبال فروش مجموعه‌های آموزش مالتی‌مدیا هستید که روز به روز نیز بر تعداد این فروشندگان اضافه می‌شود، باید حرفی یا خدمتی جدید را برای خریداران خود در نظر بگیرید تا در میان رقبا چیزی برای گفتن داشته باشید.


طرح نقشه گنج
بعد از آنکه ایده خود را برای شروع کار خود یافتید، باید آن را پرورش دهید. یعنی تمام جزئیات روش کسب درآمد را روی کاغذ بنویسید. تجربه من می‌گوید که باید از همان ابتدا سعی کنید که جزئیات را ثبت کنید و پشت هر کاری که انجام می‌دهید، یک تفکر باشد و نه به این دلیل که کسی یا سایتی این کار را انجام داده‌اند، شما هم تقلید کنید!
این مرحله را طراحی نقشه کسب درآمد می‌نامیم که گروه مشتریان هم در این بخش مشخص خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد